dinsdag 28 april 2015

America: Schadijkse bossen en Castenrayse vennen en broek 19 km 28-04-2015


































Om kwart voor negen ben ik gestart met de wandeling vanaf de parkeerplaats en om vijf over één was ik weer terug. Vier uur gelopen en twintig minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 4,7 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,3 km/uur. Het was 's ochtends één graden Celsius en de temperatuur liep op tot 9 graden. Tot half één scheen de zon en er was een frisse wind. Om half één begon het een beetje te regenen. Maar die regen stelde niet veel voor. Vooral het moerasbos was heel apart en ondanks veel blubber toch goed te doen door de vele boomstammetjes die in de drassige gedeelten lagen. Langs de Lollebeek ging het mis toen ik na passeren van de weg rechtdoor bleef lopen. Ik had toen waarschijnlijk aan de andere kant van de beek verder moeten gaan. Het pad hield op pad te zijn. Ik moest door de brandnetels en het bos en ik kwam uit bij een smalle sloot waar ik wel over dacht te komen. toen ik er over was kon ik bijna niet tegen de gladde steile kant opkomen. Daarna nog een heel stuk langs een oever waar eigenlijk geen pad was tot ik bij een stuw over kon steken. Een mooie wandeling met hindernissen.

Geen opmerkingen: