dinsdag 21 april 2015

Beesd: Linge -Tricht - Deyl-Enspijk Mariënwaerdt 21-04-2015 16 km

























































Om negen uur ben ik gestart met de wandeling en om half één was ik weer terug op de parkeerplaats van de pannenkoekenboerderij van Mariënwaerdt. Drie uur en een kwartier gelopen en een kwartier stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,9 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,4 km/uur. Het was toen ik van thuis vertok 5 graden Celsius en 's middag was het 19 graden. Een prachtig stralende dag met een lekker windje. Heerlijk wandelweer. Het was dan ook al snel druk met fietsers en wat later kwam ik ook veel wandelaars tegen. die kwamen veelal van station Geldermalsen en ze kwamen me tegemoet want ik liep deze wandeling in de andere richting dan hij was uitgezet. Langs de Linge is het prachtig vooral in deze tijd en al helemaal Landgoed Mariënwaerdt.

Geen opmerkingen: