woensdag 8 oktober 2014

Ospel: Groote Peel 17,5 km 08-10-2014






















Om negen uur ben ik gestart met de wandeling en om tien over half  één was ik weer terug bij het bezoekerscentrum "Mijl op Zeven". Drie uur en vijfentwintig minuten gelopen en een kwartier stil gestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,1 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,8 km/uur. Het was negen graden Celsius en om één uur was het twaalf graden. Het was bewolkt en er stond bijna geen wind. Prima wandelweer. Om elf uur begon het zachtjes te regenen en om kwart over elf regende het flink. ik heb toen mijn regenbroek maar aangetrokken en dat was wel nodig want het hield niet meer op met regenen. Na afloop heb ik een kop koffie gedronken in het bezoekerscentrum en daarna mijn boterhammen opgegeten. De Groote Peel is een prachtig stuk natuur. Groot en uitgestrekt. Wel heel veel van hetzelfde, alleen het laatste stuk week daar wat vanaf.

Geen opmerkingen: