dinsdag 14 oktober 2014

Chaam: Chaamse bossen en Chaamse beek 14-10-2014 18km






































Om tien over negen ben ik gestart met de wandeling en om één uur was ik weer terug bij de auto in Chaam.
Drie uur en vijfendertig minuten gelopen en 15 minuten stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,0 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,7 km/uur. De temperatuur liep op van 10 graden Celsius tot 12 graden. Er was een fris wind je en het eerste halfuur was er een miezerregen en daarna was het droog. In het eerste stuk kwam ik de fundamenten van een schuilkerk tegen. Daarna ging het door het bos. Echt een uitgestrekt stuk bos. Daarna langs de bosrand en het laatste stuk door het Beekdal van de Chaamse Beek. Dat was heel bijzonder en wel het mooiste stuk, maar het was er ook erg drassig en ik was blij dat ik mijn nieuwe wandelschoenen meegenomen had anders had ik mijn voeten niet droog gehouden. Een mooie wandeling. P.S. Er stonden in het bos toch nog wel paddenstoelen. En op de laatste twee foto's staan de winnaars van de ronde van Chaam.

Geen opmerkingen: