dinsdag 16 februari 2021

Oirschot: De twee kappelletjes route 16-02-2021 14 km















 Omdat de wandelpaadjes vandaag spiegelglad zijn ben ik vanuit huis gaan wandelen over de fietspaden en wegen waarop gestrooid is. Deze zijn nu allemaal ontdooid. Om kwart voor negen ben ik van huis vertrokken en om kwart voor twaalf was ik weer terug. Twee uur en vijftig minuten gelopen en 10 minuten gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,9 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,7 km/uur. Het was ca. 8 graden Celsius en er stond weinig wind en het was zonnig. De wandeling zelf was niet zo boeiend maar wel weer eens lekker bewegen. De vorige keer  (januari 2013) was het een drie kappelletjes route, maar deze keer heb ik er een overgeslagen, omdat die langs een weg met ijs erop ligt. Onderweg zag ik nog een eekhoorntje dat uit zijn winterslaap gekomen was.

Geen opmerkingen: