dinsdag 14 februari 2017

Oosterhout: Leemputtenroute 16 km 14-02-2017
























Deze route voert je door het natuurgebied de Leemputten in boswachterij Dorst. Je komt langs een duinwal (Seterse duinen), verscheidene vennen (putten), en door een mooi bos.
In de Seterse duinen (een landbouw gebied) stuuite ik op vijf reeën. Ze waren vlakbij, maar voor ik mijn fototoestel gereed had waren ze al weer een stuk verder voordat ze er definitief vandoor gingen.
Ik ben om negen uur gestart met de wandeling en om kwart voor één was ik weer terug op de parkeerplaats.  Drie uur en een kwartier gelopen en een half uur gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,0 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,3 km/uur. Op 12-07-2016 heb ik een deel van deze wandeling ook gelopen tijdens de wandeling Boswachterij Dorst. Het was vandaag tussen de nul en acht graden Celsius. Het was helder en zonnig weer en er stond niet veel wind. Een heerlijke wandeling. Ik kwam vandaag ook veel wandelaars tegen. Dat gebeurt me niet vaak.

Geen opmerkingen: