dinsdag 12 januari 2016

Ulvenhout: Ulvenhoutsbos en St. Annabos en Princenbosch 17,5 km 12-01-2016


















Om negen uur ben ik gestart vanaf de parkeerplaats en om tien voor één was ik weer terug. Drie en een half uur gelopen en twintig minuten stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,9 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,5 km/uur. Het regende, maar niet zo hard en af en toe was het droog. Net toen het hard begon te regenen en ik mijn regenbroek aan wilde trekken hield het weer op met hard regenen. Om elf uur was het eindelijk echt droog. Het was in het bos erg baggerig. Best wel een mooi bos met verschillende landgoederen zoals landgoed Valkenburg en Anneville.  Bij het bruggetje was ik het pad kwijt. Ik liep een eind door het bos maar ik kwam al snel tot de conclusie dat in niet verder kon. Ik was ingesloten door water en prikkeldraad. toen ben ik maar weer een stuk terug gegaan. Ik moet deze wandeling nog maar een keer overdoen bij droog en zonnig weer. De temperatuur was ongeveer 6 graden Celsius.

Geen opmerkingen: