dinsdag 26 januari 2016

Eersel: Ommetje Pannegoor 13,5 km 26-01-2016



















Om half negen ben ik gestart met de wandeling bij Restaurant en Camping TerSpegelt en om tien over half twaalf was ik weer terig op de parkeerplaats. Twee en een half uur gelopen en tien minuten stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,2 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,9 km/uur. Het was niet koud tussen de 8 en 10 graden Celsius en er stond weinig wind en het was bewolkt. Prima wandelweer en een leuk ommetje. Op 5 augustus vorig jaar heb ik hier ook gewandeld over de Cartier Heide en de Hapertse Heide, maar toen ben ik verder doorgewandeld tot aan  de Witrijt op de grens van BelgiĆ«. Het was toen ontzettend druk op de Camping en het hele parkeerterrein stond vol auto's en nu stonden er maar een paar en ik ben met wandelen geen mens tegengekomen.

Geen opmerkingen: