donderdag 23 januari 2014

Wolfheze: Van wolfheze naar Ede-Wageningen 19 km 22-01-2014





























Om tien over negen ben ik gestart met de wandeling vanaf station Wolfheze en om vijf voor één was ik bij station Ede-Wageningen.  de trein vertrok om 6 over één naar Wolfheze. Drie en een half uur gelopen en twintig minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,4 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,9 km/uur. Het was bewolkt weer met weinig wind en ongeveer 2 graden Celsius. Het grootste deel van de wandeling ging door het glooiende bos en het laatste deel over de prachtige weidse Ginkelse heide. Vlak voor ik de Ginkelse heide inging kwam ik bij het Natuurcentrum. Daar heb ik  om half twaalf een kopje koffie voor één Euro gedronken. In de bossen van Sysselt vlak bij Ede heb ik mijn boterhammen opgegeten. vooral het laatste stuk over de heide maakt deze wandeling de moeite waard. Met Cor was ik ook al een keer in het Natuurcentrum geweest. De schaapskudde heb ik ook nog gezien.

Geen opmerkingen: