dinsdag 14 januari 2014

Leenderstrijp: Kluispad 24 km 14-01 2014 In omgekeerde richting gelopen





























































Deze keer heb ik het Kluispad in omgekeerde richting gelopen. Zie 1-06-2011. Om kwart over negen ben ik met de wandeling gestart en om tien voor half drie was ik weer terug op de parkeerplaats in Leenderstrijp.
vier uur en vijftig minuten gelopen en vijftien minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,0 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,7 km/uur. Om negen uur was het twee graden Celsius en om drie uur was het 6 graden Celsius. Er stond bijna geen wind en het was in het begin nog een beetje zonnig en later bewolkt. Onderweg heb ik een paar regenspetters gehad en toen ik thuis kwam begon het te miezeren.
De tocht ging langs de rand van de Leenderheide, daarna een klein stukje over de Groote Heide en dan naar de Achelse Kluis. Dan een klein stukje door Belgiƫ langs de Warmbeek en daarna een flink eind over de Groote Heide en langs het Goorven, over de Putberg en langs de Strijper Aa terug naar Leenderstrijp.

Geen opmerkingen: