woensdag 27 maart 2013

Sonse heide 27-03-2013 16 km


























Om tien over negen ben ik vertrokken vanaf Joe Mann en om tien voor half één was ik weer terug. Drie uur en vijf minuten gelopen en vijf minuten stil gestaan om foto's te maken. Gemiddelde loopsnelheid 5,0 km/uur.
door de bossen bij Joe Mann tot aan de parkeerplaats bij het Oud Meer. Daarna ging het langs het Oud Meer. Dan verder door de bossen achter het Oud Meer tot aan de A50. In deze bossen zag ik een hert lopen. Ook waren er opvallend veel wandelaars en trimmers in het bos. Daarna door het land waar de luchtlandingen van de Airborndivisie hebben plaats gevonden tot aan de Hoogstraat (de weg naar Nijnsel). Deze weg verder af tot de Oedenrodenseweg en even later links af door het waterwingebied van Brabant Water. Weer terug in de bossen en even later kon ik de weg oversteken en kwam ik uit bij de ingang van het Joe Mann openluchttheater. Het was zonnig en koud (-3 tot +4 graden Celsius) met een stevige wind. Toch wel lekker wandelweer.

Geen opmerkingen: