dinsdag 19 maart 2013

Franse fratsen: Woudenberg 19-03-2013 16 km














Om tien over half tien ben ik met de wandeling gestart en om één uur was ik weer terug. Drie uur gelopen en twintig minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,3 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 5,0 km/uur. Het was 3 tot 5 graden Celsius en een beetje heiig en er stond weinig wind.  Fijn wandelweer. Ik heb al verschillende keren in dit bos gelopen en de bij de bank met het boompje (Wallenberg) waren we al een keer geweest. Toch was het heidegebied in een soort keteldal verrassend en nieuw voor mij. Ook de piramide van Austerlitz heb ik de andere keren niet gezien. Vroeger was ik er al eens geweest. de laatste keer zo'n 12 jaar geleden, maar hij is nu opgeknapt en ziet er heel anders uit. Een heel mooie wandeling.

Geen opmerkingen: