De Bansprongroute is een afwisselende wandelroute langs de glooiende bosrand van het Bergherbos nabij Braamt en Zeddam. Je wandelt door een bosrijke omgeving waar je onderweg diverse bankjes treft en kunt genieten van de schitterende vergezichten.
Om half elf zijn we (Arjan, Stella, Elise, Valerie, Greet en ik) met de wandeling gestart vanaf het park Stroombroek in Braamt en om één uur waren we weer terug. Twee uur en twintig minuten gelopen en tien minuten gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 3,5 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 3,2 km/uur. Het was ca. 26 graden. Haast te warm om te wandelen maar het tweede deel ging vooral door de bossen en door een bomenlaan. Dus was het toch goed te doen. Wel wat klimwerk en mooie vergezichten.Een mooie wandeling.





Geen opmerkingen:
Een reactie posten