dinsdag 18 april 2023

Beesd: Trage Tocht Mariënwaerdt 13,5 km 18-04-2023




















































 Om kwart voor negen ben ik gestart met de wandeling en om tien voor half één was ik weer terug op de parkeerplaart bij het station van Beesd. Drie uur en een kwartier gelopen en twintig minuten gerust of stilgestaan. gemiddelde loopsnelheid 4,1 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 3,7 km/uur.Het was bewolkt weer en ca. 7 graden Celsius en er stond een koude wind. Later werd het nog wat warmer. Heel af en toe scheen de zon. Als de zon wat weer geschenen had dan was al het speenkruid in het bos opengekomen. Jammer! Uiteindelijk waren de paardenbloemen wel opengekomen. De ooievaar zat wel op zijn nest, maar ik kon hem niet fotograferen. Even later zag ik wel een van de twee ooievaars in een weiland vlak bij het nest, maar ik was niet snel genoeg om er een foto van te nemen. Hij was al weer opgevlogen. Dit blijft een heel mooie wandeling.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie bloesembomen Peter !
Je hebt al heel wat trage tochten gemaakt he !