dinsdag 15 maart 2022

Slabroek: De Maashorst en het Slingerpad 14km 15-03-2022





























Om half negen ben ik gestart met de wandeling en om twaalf uur was ik weer terug op de parkeerplaats. drie uur gelopen en een half uur gerust of stilgestaan. gemiddelde loopsnelheid 4,7, km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,2 km/uur. De temperatuur liep op van 5 graden naar 10 graden Celsius. er was weinig of geen wind en de lucht was totaal bewolkt. Toen ik bij de parkeerplaats kwam wist ik weer dat de weg naar het startpunt gesloten was. Dat was de vorige keer ook al maar ik was het weer vergeten. Gelukkig liep de route ook een klein stukje mijn kant op zodat ik hem een  halve kilometer verder weer kon oppakken. Het was wel weer een kilometer extra lopen. Het is wel een mooi gebied om te wandelen. Het stond wel in de routebeschrijving, maar die had ik niet gelezen.

Geen opmerkingen: