dinsdag 1 maart 2022

Lomm: De Maasduinen 15,5 km 01-03-2022


















 Om tien voor half tien ben ik gestart met de wandeling en om één uur was ik weer terug bij de parkeerplaats. Drie uur en twintig minuten gelopen en twintig minuten gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,5 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,2 km/uur. In het begin ging er van alles mis. Ik kwam uit bij de verkeerde parkeerplaats omdat de TomTom de andere niet kon vinden. Mijn gps wilde niet opstarten en spotify werkte ook niet goed. toen ben ik de verkeerde kant opgelopen en ik moest langs een stuk dat totaal onderwater gelopen was. Een schoen stroomde vol water en ik viel in de bagger. Even later kwam ik tot de ontdekking dat mijn waterflesje bij het vallen uit de rugzak was gevallen en was blijven liggen toen moest ik weer terug door het water en had ik twee natte voeten. Daarna werkte mijn tomtom weer en heb ik ook spotify weer aan de praat gekregen en ging ik de goede kant op. Het weer was goed. In het begin een beetje koud maar later werd de temperatuur steeds hoger en liep op tot 10 graden Celsius. Omdat ik aan de verkeerde kant van Lomm gestart was ben ik maar een stuk langs de grote weg over het fietspad gelopen. Het zat vandaag niet echt mee maar de wandeling maakte weer veel goed.

Geen opmerkingen: