dinsdag 7 september 2021

Renoy: klompenpad- Rhenoijschepad 15 km 7-09-2021


















































 Ontdek het rivierenlandschap rond de schilderachtige dorpen Rhenoy en Acquoy. Historische gebouwen en elementen van de Hollandse Waterlinie vertellen hier hun verhaal. Klompen aan, rugzak op en gaan!

Om kwart over negen ben ik gestart met de wandeling en om kwart voor één was ik weer terug op de parkeerplaats. drie uur en een kwartier gelopen en drie kwartier gerust of stilgestaan. gemiddelde loopsnelheid 4,5 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 3,8 km/uur. Het was eerst bewolkt en later om half twwalf kwam de zon goed door. De temperatuur liep op van 15 graden naar 27 graden Celsius. Er stond weinig wind. Delen van de wandeling heb ik eerder gelopen, maar toch bracht dit klompenpad me op stukken waar ik nog nooit geweest was. Een heel mooie wandeling.

Geen opmerkingen: