dinsdag 17 maart 2015

Berg en Dal: Nederrijk 16,5 km 17-03-2015












































Om tien voor half tien ben ik gestart met de wandeling en om tien voor half twee was ik weer terug op de parkeerplaats. drie uur en een half uur gelopen en een half uur stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,7 km/uur en totaalgemiddelde snelheid 4,1 km/uur. toen ik ,s ochtends van huis wegging was het nog 0 graden Celsius, maar bij aankomst in Berg en Dal was het al aardig opgewarm en 's middags was het 17 graden. Er stond ook niet veel wind, zodat ik al snel zonder jas liep te wandelen. De hoogteverschillen in Berg en Dal en bij de duivelsberg zijn spectaculair. Vooral het bos is schitterend. Ook het weidse uitzicht verderop is prachtig. Wel wat klimmen, maar het is echt de moeite waard. Weer een prachtige wandeling met geweldig mooi weer. Ik weet niet wat die oude foto's onderweg moeten voorstellen. Waarschijnlijk de situatie zoals die vroeger was.

Geen opmerkingen: