dinsdag 8 april 2014

Woudenberg: Landgoed Den Treek en Heiligenbergerbeek 8-04-2014 15 km


































Om vijf over negen ben ik met de wandeling gestart en om kwart over twaalf was ik weer terug op de parkeerplaats. Drie uur gelopen en tien minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,1 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,9 km/uur. Het weer was nogal onstuimig. Af en toe een bui en af en toe zon en de temperatuur wisselde van vijf tot tien graden Celsius. Juist toen ik bij de parkeerplaats terug was viel er een vreselijke hagel- en stortbui. Ik kon toen schuilen voor de bui. Onderweg heb ik ook een paar buitjes gehad, maar al met al viel het mee. Dit was weer een heel mooie wandeling met afwisselend bos en weiden, akkerlandjes en een prachtige Heiligenbergerbeek. Door de landgoederen Den Treek en De Boom en ik heb ook nog een eind over een oud spoortracĂ©  Amersfoort-Woudenberg-De Haar?.gelopen. Tenslotte nog een stuk door Landgoed Geerenstein. Het is goed dat er landgoederen zijn anders was Nederland lang niet zo mooi.

Geen opmerkingen: