donderdag 18 april 2013

Herkenbosch: De Meinweg 17-04-2013 18km










































Om half tien ben ik met de wandeling gestart en om tien over half twee was ik weer terug. Daarna heb ik op het terras van het restaurant van het bezoekerscentrum nog een kopje thee gedronken. Aan het begin van de wandeling was het 12 graden Celsius en de temperatuur liep in de middag op tot 21 graden. Er was een lekker zonnetje en er was niet veel wind. Onderweg heb ik een konijntje gezien, dat zich plat op de grong gedrukt hield en even later toen hij zag, dat ik hem zag er als een haas vandoor ging. Een stuk verderop kwam ik nog een hert tegen. De Meinweg is een heel mooi gebied. Heuvelachtig met een vochtig stuk met veel vennetjes, veel bos en heide. De heide was op de meeste plaatsen sterk vergrast. Om half een kwam ik bij een ven met een bankje en daar heb ik mijn boterhammen opgegeten.

Geen opmerkingen: