woensdag 23 mei 2012

Ravenstein 23-05-2012 14km

Ik ben om half tien met de wandeling gestart en om één uur was ik weer terug bij de parkeerplaats van het station Ravenstein. Ik heb drie uur gelopen en een half uur gerust. Gemiddelde loopsnelheid 4,8 km/uur en totaal 4,2 km/uur. Ik heb de wandeling in omgekeerde richting gelopen omdat het me leuker leek om het laatste stuk langs het water te lopen en aan het eind door Ravenstein te lopen en daar koffie te drinken op 'n terras. Na de eerst foto had ik ongemerkt de instellingen van het fototoestel gewijzigd en toen waren vervolgens alle volgende foto's overbelicht. Ik had het wel gezien, maar ik wist niet zo gauw hoe ik dat moest veranderen. Jammer want er zaten wel mooie foto's bij. De temperatuur was 26 graden Celsius. En het was zonnig en broeierig en warm. Ik had er geen spijt van dat ik andersom gelopen heb want op de dijk kon ik nog een heel stuk in de schaduw lopen. Een mooie wandeling. In Ravenstein heb ik op de markt een kopje koffie gedronken. Ik moest een stuk door de uiterwaarden, maar daar stond het gras wel een meter hoog. Dat was heel zwaar lopen.

Geen opmerkingen: