dinsdag 6 juni 2023

Erp: Het Hurkske 6-06-2023 13,5 km






































 Om kwart voor negen ben ik gestart met de wandeling en om kwart over twaalf was ik weer terug op de parkeerplaats. Drie uur gelopen en een half uur gerust of stilgestaan. gemiddelde loopsnelheid 4,4 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 3,7 km/uur.Het was mooi helder en zonnig weer  met een klein beetje wind en de temperatuur liep op van tien naar twintig graden Celsius. De route liep langs de Aa en al gauw kon ik niet verder, want een groot terrein waar ik overheen moest langs de Aa was afgezet vanwege een festival, dat daar met Pinksteren geweest was. Ik hoorde van een visser die daar zat, dat er vijfenveertigduizend bezoekers geweest waren. Nu moest ik de andere kant op tot een brug en vandaar kon ik aan de andere oever van de Aa verder lopen. Wel een mooie wandeling. Alleen jammer dat ook hier de boeren efficientie met grote stallen heeft toegeslagen.

Geen opmerkingen: