dinsdag 12 april 2022

Heusden (Asten): Witte Bergentocht 12 km 12-04-2022






















































 Om half negen ben ik gestart met de wandeling en om twaalf uur was ik weer terug op de parkeerplaats. Twee uur en drie kwartier gelopen en drie kwartier gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 4,3 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 3,4 km/uur. Een heel mooie wandeling met mooi helder en zonnig weer. De temperatuur liep op van 7 graden tot 19 graden Celsius. Tussen de bomen zag ik een eekhoorn van boom naar boom springen en rennen en terwijl ik hem volgde met mijn ogen zag ik hem verderop samen met nog een eekhoorn. Als je goed kijkt naar de foto's van bomen kun je hem misschien ontdekken ik heb onderaan de foto's een paar vergrotingen geplaatst. Probeer ze maar te zoeken. Ook heb ik een praatje gemaakt met de bewoner van de joert. Hij woont daar sinds mei vorig jaar en hij was bezig om een moestuin aan te leggen voor hemzelf en de boer waarvan het land is waarop hij staat.

Geen opmerkingen: