dinsdag 19 oktober 2021

Dussen: Rustige wandellus in rievierenland 13km 19-10-2021











 Om kwart over negen ben ik gestart met de wandeling en om twaalf uur was ik weer terug op de parkeerplaats. twee en een half uur gelopen en een kwartier gerust of stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,1 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,7 km per uur. Het was niet koud. De temperatuur liep op van twaalf naar vijftien graden. Wel was het vreselijk druilerig weer en tot elf uur heeft het gemiezerd of geregend. Ik heb koffie gedronken onder het viaduct van de snelweg. Om half twaalf begon het opnieuw te miezeren. Opvallend waren de bergen met aardappelen en grond en uien met grond. Ik denk niet dat die nog geconsumeerd worden. sommige waren ook helemaal nog niet rijp. Op de heenweg naar Dussen moest ik omrijden via boerenweggetjes, die vol met bagger waren. Mij auto zat van boven tot onder met bagger. Ik ben vanmiddag twee uur bezig geweest om hem weer schoon te maken. De wandeling was bovendien nog saai met allemaal rechte asfaltwegen waar je ook uitglibberde door de modder. Kortom de wandeling was geen succes. Dat overkomt me niet vaak. Bovendien ging mijn koptelefoon stuk. Dat kwam waarschijnlijk door de regen.

Geen opmerkingen: