dinsdag 14 april 2020

Oirschot: De Mortelen Heerenbeek en Velder 15 km 14-04-2020


















































Om half negen ben ik gestart met de wandeling en om half twaalf was ik weer terug op de parkeerplaats. Twee uur en drie kwartier gelopen en een kwartier gerust of stilgestaan. Gemiddelde snelheid 4,8 km/uur. Deze keer was ik met de fiets naar het beginpunt gegaan en zodoende heb ik ook nog 14 km gefietst. De temperatuur lag tussen de vijf en negen graden Celsius en er stond een frisse wind. Het was bewolkt maar wel droog. De Mortelen is een prachtig gebied om te wandelen. Heerenbeek en Velder horen daar gewoon bij ook al zijn ze niet hetzelfde. Bij de schut ben ik de Heerenbeekloop overgestoken, omdat het pad aan de ene kant de verkeerde kant op ging. Het laatste stuk heb ik nog maar een extra rondje erbij gepakt omdat dat ook heel een mooie stukje van de Mortelen is.

Geen opmerkingen: