dinsdag 27 augustus 2019

Best: Groene wissel de Mortelen 14 km 27-08-2019















De eerste helft wandel je over landwegen door landgoed De Scheeken, bestaande uit broek-, moerasbossen en natte graslanden waar je langs kuiert. De tweede helft gaat over eveneens vele landwegen en doorgaans rustige binnendoor-asfaltweggetjes door het rustieke Brabantse boerenland van de Mortelen. 
Om tien voor zeven ben ik vanaf huis vertrokken en om vijf over tien  was ik weer terug. Drie uur gelopen en een kwartier gerust of stilgestaan. Ik ben zo vroeg gestart omdat het vandaag 33 graden Celsius zou worden. Vanmorgen was het nog maar 18 graden, maar om tien uur was de temperatuur al aardig opgelopen. Er was volop zon en er stond bijna geen wind. Zoals altijd een heel mooie wandeling. Ik heb de wandeling in tegengestelde richting gelopen en ik heb het stuk van en naar het station door Best overgeslagen.

Geen opmerkingen: