dinsdag 9 februari 2016

Oisterwijk: NS wandeling naar Boxtel 17,5 km 9-02 2016


























Om negen uur ben ik gestart met de wandeling vanaf station Oisterwijk en om half één kwam ik aan op het station Boxtel. Drie uur en een kwartier gelopen en een kwartier stilgestaan. Gemiddelde loopsnelheid 5,3 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,9 km/uur. Het was 6 graden Celsius en er stond niet veel wind. Het was droog toen ik begon met de wandeling, maar om tien voor tien begon het te spetteren en dat ging een half uurtje zo door en daarna begon het serieus te regenen. Het hield niet meer op en gin op z'n laatst hoe langer hoe harder. Na 12,5 kilometer trok ik mijn regenbroek aan. Toen kwamen er juist twee wandelaars langs, die liepen van Boxtel naar Oisterwijk. Op dat stuk van de route ging het door het bos en het was daar enorm baggerig en je kon geen kant uit behalve er dwars doorheen. Aan het eind van dit pad was een poortje waar het water ongeveer enkelhoog stond. Het is jammer dat deze wandeling behoorlijk verregend is. Vorig jaar op 12 februari heb ik dezelfde wandeling gemaakt.

Geen opmerkingen: