dinsdag 1 september 2015

Dieren: Veluwezoom van Dieren naar Velp 15 km 01-09-2015































Om kwart voor negen ben ik gestart met de wandeling vanaf station Dieren. Om twaalf uur was ik bij station Velp aangekomen en drie minuten later vertrok de trein naar Dieren. En tien minuten later was ik weer terug in Dieren. Twee uur en vijfenveertig minuten gelopen en dertig minuten gerust en stilgestaan.  Gemiddelde loopsnelheid 5,3 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,6 km/uur. Eerst een heel stuk door het donkere bomenbos met veel beukenlanen. Daarna kwam ik op de heide bij de Postbank. Eerst heb ik daar een kopje koffie gedronken en toen drars door de schitterende heidevelden. Het laatste stuk ging weer door het bos en het landgoed Beekhuizen langs watervallen en vijvers en het beekje. Een schitterende wandeling. Het was bewolkt en droog tot elf uur en 15 tot 17 graden Celsius. Vanaf elf tot twaalf heeft het geregend.

Geen opmerkingen: