dinsdag 20 januari 2015

Loonse en Drunense Duinen Oost 18,5 km 20-01-2015





























Om negen uur ben ik van de parkeerplaats vertrokken en om tien oven één was ik weer terug. Drie uur en drie kwartier gelopen en vijfentwintig minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,0 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,5 km/uur. Het was bewolkt en nul graden Celsius en de temperatuur liep op tot 3 graden en het was bijna windstil. Vanochtend heb ik voor het eerst met mijn draadloze beengeleidende koptelefoon gelopen met muziek van anderhalf uur. Deze wandeling heb ik eerder gelopen op 17 maart 2010. De paden waren wel heel erg drassig en er was een stuk waar ik helemaal niet door kon. Ik ben toen maar terug gegaan en heb dit stuk afgekort. In het bos leek het op veel plaatsen op een dennenkerkhof zoveel afgebroken bomen en takken waren er. Dit waarschijnlijk allemaal door de zware sneeuw en ijsvrachten op de bomen. Even voorbij de picknickplaats waar ik mijn boterhammen opgegeten heb was een complete uitgebroken keuken op het bospad gestort. Wat een aso's! Dit keer ben ik op het zand waar geen pad was minder verloren gelopen. Ik zat wel niet altijd op het spoor, maar ik kwam er toch dicht in de buurt.

Geen opmerkingen: