vrijdag 22 augustus 2014

Leende - Soerendonk 22-08-2014 20,5 km




























Om half negen ben ik gestart met de wandeling en om vijf over één was ik weer terug op de parkeerplaats.
Vier uur gelopen en vijfendertig minuten gerust. Gemiddelde loopsnelheid 5,1 km/uur en totaal gemiddelde snelheid 4,4 km/uur. Het was ca. 15 graden Celsius en de temperatuur liep een paar graden op in de loop van de ochtend. Het was bewolkt met af en toe zon en een frisse wind. Ideaal om te wandelen. Pas vanmiddag toen ik weer thuis was begon het te regenen. Het gebied is mij bekend ik heb hier al verschillende keren gelopen, maar deze route was toch weer anders dan de vorige. Het is een heel mooi gebied en het landschap wisselt steeds. Dan weer bos en dan weer hei en moerasgebied en akkers met voornamelijk mais maar ook andere gewassen. Halverwege kom je in Soerendonk, een dorpje waar je koffie kan drinken.

Geen opmerkingen: